logoer logoer

Digital Minds V

DIGITALISERING, OG HVORDAN PÅVIRKER DET OSS?

  • 23. mai 2017, 07:45 - 12:00
  • Ole Bull Scene Bergen

Hver mai og november inviterer vi til vår gratis konferanse Digital Minds hvor vi samler store merkevarer fra inn og utland til å dele de nyeste trendene innen digital markedsføring.

Tidligere foredragsholdere kommer fra blant andre YouTube, Google, Facebook, Ericsson Consumer Lab, Tv2, Q-meieriene, ComScore, Twitter og Schibsted. Du kan lese om de to foregående seminarene, i mai 2016 og november 2016.

Programmet er klart, og det begynner å bli få plasser igjen. Meld deg på nå for å sikre deg en plass!

Foredragsholdere

  • Bilde av Jan Erik Kjerpeseth

    Jan Erik KjerpesethKonsernsjef i Sparebanken Vest

    Jan Erik Kjerpeseth har langt fartstid fra finanssektoren, og er i dag konsernsjef i Sparebanken Vest. Han leder en bank som har valgt en offensiv strategi med «inhouse» IT-utvikling som svar på det digitale skiftet og den brytningstiden finansnæringen er inne i.

  • Bilde av Isabelle Ringnes

    Isabelle RingnesSocial entrepreneur / Tech-evangelist

    Isabelle Ringnes (28) er sosial entreprenør og en engasjert profil i tech-bransjen. Etter å ha fullført mastergrad i New York i Media Management i 2014 og vært management trainee i Schibsted så har Isabelle også bygget seg opp bred erfaring innenfor teknologi og ledelse som blant annet gründer for TENK-Tech-nettverket for Kvinner, som digital leder i kampanjen for likestilling #hunspanderer, som vert i podkasten 20-30 og som student ved en av verdens tenketanker innenfor eksponensiell teknologi, Singularity University ved NASA i Silicon Valley 2016.

  • Bilde av John Jacobsen

    John JacobsenFounder, strateg, daglig leder Supertanker

    I fjor var Johns foredrag, kreativitet i forretningsutvikling tema i MasterClassprogrammet for toppledere i Italia, på Europas største digitale markedsføringskonferanse SMXL Milano og RIMC i Reykjavik. John er leder av det kreative strategibyrået Supertanker. Byrået bistår et knippe store virksomheter innenfor finans, medier, detaljhandel og eiendomsutvikling i å tilpasse seg en ny hverdag. John kommer til oss for å snakke om hvorfor vi motsetter oss endringer, og hva vi kan gjøre for å se på forandring som en mulighet og ikke som en trussel.

  • Bilde av Ida Serneberg

    Ida SernebergKeyteq

    Ida Serneberg er nyeste tilskudd i Keyteq-familien. Hun kommer fra Nordic Choice Hotels, der hun som Social Media Manager hadde ansvar for hele konsernets strategi i sosiale medier. På Digital Minds snakker hun om hvordan de i Nordic Choice Hotels samlet historier for å bygge oppunder merkevaren og tilføre verdi til forretningen - og hvordan de organiserte seg for å gjøre dette arbeidet effektivt.

  • Bilde av Stine Karlsen

    Stine KarlsenOktan Orangeriet

    Stine Karlsens er rådgiver og tjenestedesigner i Oktan Orangeriet, og har jobbet som designer og AD i en årrekke. Hun har erfaring som byråleder, foredragsholder og mentor. Hvordan løse behov som ikke er satt ord på? Som Design Thinker er hun levende opptatt av å skape en god effekt for merkevarer og kan rett og slett ikke få nok innsikt om forbrukeren.

  • Bilde av Stig Martin Fiskå

    Stig Martin Fiskå Keyteq

    Stig Martin er en kreativ idé- og forretningsskaper, med hode for kode og hjerte for kommunikasjon. Han har vært med å bygge Keyteq og har i dag fagansvar for markedsføring og forretningsutvikling. Han er med å skape innovasjoner, konsepter og markedskampanjer for flere kjente og kjære merkenavn både i Norge og internasjonalt. På Digital Minds skal han snakke om alt du har lurt på om programmatisk annonsering, men ikke har turt å spørre om.

Program

Starttidspunkt Program
07:45

Frokost, registrering og mingling

08:30

Oppstart og introduksjon

Av Lasse Marøen
08:40

Gründer for TENK-Tech-nettverket

Av Isabelle Ringnes

Digitale trender og viktige fokusområder for bedrifter og byråer innen digitalisering og Artificial intelligence.

09:15

Oktan Orangeriet

Av Stine Karlsen

Design Thinking - merkevarebygging gjennom forbrukerinnsikt.

09:40

Keyteq

Av Stig Martin Fiskå

Programmatisk annonsering - alt du lurer på, men som du ikke har turt å spørre om.

10:10

Pause

10:40

Supertanker AS

Av John Jacobsen

Hvorfor motsetter vi oss endringer, og hva kan vi gjøre for å se på forandring som en mulighet og ikke som en trussel?

11:10

Keyteq

Av Ida Serneberg

Nordic Choice Hotels - hvordan samlet de historier for å bygge merkevaren sin i sosiale medier og hvordan organiserte de seg for å gjøre dette arbeidet effektivt.

11:40

Sparebanken Vest

Av Jan Erik Kjerpeseth

«Det du vil skal bli varig, må du forandre»

12:10

Oppsummering og avslutning

Av Lasse Marøen