logoer logoer

Digital Minds IV

Video, trender og sosialt salg - Merkevarebygging i 2017

  • 22. november 2016, 07:45 - 13:00
  • Ole Bull Scene Bergen

Velkommen til gratis seminar der YouTube, Q-Meieriene og OktanOrangeriet gir deg innspill på hvordan drive merkevarebygging på nett med video. LinkedIn forteller hvordan norske bedrifter kan utnytte deres plattform til sosialt salg. Keyteq har plukket ut de viktigste trendene innen datadrevet markedsføring som du bør følge med på fremover.

Foredragsholdere

  • Bilde av Tina Rødahl

    Tina RødahlLinkedIn

    Opera Mediaworks er ekslusiv LinkedIn Marketing Solution Partner i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia. Tina Rødahl er kommersielt ansvarlig for det norske markedet. Hun har lang erfaring fra teknologi og mediebransjen og synes sjiktet mellom teknologi, kommunikasjon og brukeropplevelse er svært spennende. Tina har hatt flere bransjeverv men sitter nå i INMAs fagråd for paid social. I tillegg er hun gründer og styreleder for interesseorganisasjonen Innbyggerforeningen i Oslo.

  • Bilde av Kjetil Kjerstad

    Kjetil KjerstadHead of Engagement Team hos YouTube

    Kjetil Angell Kjerstad sitter i ledelsen for Google Norge, med ansvar for produkt, innsikt og analyse. Han har over 15 års erfaring fra ulike mediebyråer, Microsoft og Telenor, der han har jobbet i grensesnittet mellom teknologi og markedsføring.

  • Bilde av Mads Liabø

    Mads LiabøQ-Meieriene

    Mads er leder for forbrukerdrevet innovasjon i Kavli og Q-Meieriene. Han er på jakt etter nye muligheter i meierihyllen og jobber med kommunikasjon, web og sosiale medier.

  • Bilde av Kristian Bruarøy

    Kristian BruarøyLeder for TV2 Sumo

    ...

  • Bilde av Lasse Marøen

    Lasse Marøen Keyteq

    Lasse Marøen er Senior Digital Rådgiver i Keyteq. Han er glødende interessert i ny teknologi som er nyttig og gjør kommunikasjon enklere. Han gir råd om digital strategi og markedsføring for en rekke av Keyteqs kunder. Før han begynte i Keyteq i 2013 var han markedssjef i NextGenTel. Han har jobbet med digitale medier på ulike måter siden 1997, blant annet med webutvikling, multimediaproduksjon, samt undervisning og kursutvikling innen web og kommunikasjon.

  • Bilde av Jarle Alvær

    Jarle Alvær Oktan Orangeriet

    Jarle Alvær er merkevarerådgiver i OktanOrangeriet. Han har bakgrunn fra telekom, der han gjennom 10 år som markedsdirektør i Chess stadig utfordret tradisjonelle kommunikasjonsformer. Første digitale bannerannonse kjøpte han for 20 år siden, og siden den gang har markedskampanjer og konseptutvikling for digitale medier stått hans hjerte nært.

  • Bilde av Stig Martin Fiskå

    Stig Martin Fiskå Keyteq

    Stig Martin er en kreativ idé- og forretningsskaper, med hode for kode og hjerte for kommunikasjon. Han har vært med å bygge Keyteq og har i dag fagansvar for markedsføring og forretningsutvikling. Han er med å skape innovasjoner, konsepter og markedskampanjer for flere kjente og kjære merkenavn både i Norge og internasjonalt.

Program

Starttidspunkt Program
07:45

Frokost, registrering og mingling

08:30

Velkommen og programstart

Av Lasse Marøen
08:40

Keyteq/OktanOrangeriet

Av Jarle Alvær og Lasse Marøen

Hvordan drive merkevarebygging med video i digitale kanaler?

09:10

YouTube

Av Kjetil Kjerstad

YouTube er Norges største TV-kanal. Hvordan kan din bedrift benytte plattformen for å bygge merkevare ved hjelp av en kanal på YouTube?

09:40

Q-Meieriene

Av Mads Liabø

Hver måned har Q-Meieriene nettmøte med sine forbrukere ved hjelp av Facebook Live sendinger. Forbruker-Mads deler positive og negative erfaringer, samt tips og triks til andre som ønsker å gjøre noe lignende.

10:10

Pause

10:40

Keyteq

Av Stig Martin Fiskå

Trender innen datadrevet markedsføring. Det skjer utrolig mye spennende fremover. Vi presenterer noen av de viktigste trendene du bør følge ekstra godt med på.

11:10

LinkedIn - sosialt salg

Av Tina Rødahl

LinkedIn plattformen er langt mer enn bare en rekrutteringsarena. Her møtes de profesjonelle, også for å holde seg oppdatert innen fagfelt, bransjer, markedsutvikling, produktendringer med mer. Hvordan kan denne konsumeringen av innhold utnyttes blant norske bedrifter?

11:40

TV2

Kristian Bruarøy

«Roll’n» får en ny rolle.

12:10

Paneldiskusjon